Wednesday, 22 April 2015

BERITA BAIK PENDUDUK PUNCAK ALAM


Bagi penduduk Puncak Alam,bagi mereka yang ingin mendapatkan rawatan islam,anda boleh berkunjung di Pusat Terapi Syifa Puncak Alam,bayaran ikhlas hati jer sempena musim GST nie...Sila SMS/WASAP beliau sebelum datang yer 018-354 5152 Utz Khairul
Petanda terkena gangguan jin..
-Sakit kepala/dada/pinggang/tulang belakang selepas waktu asar keatas
-Kerap mimpi jatuh tempat tinggi/menyusukan bayi/ular hitam/bersetubuh dengan orang yang tak dikenali/tandas/tempat kotor/tempat sunyi/benda tajam
-Terdengar bunyi guli jatuh diatas syiling/bunyi orang tabur pasir
-Batuk berpanjangan tanpa sebab klinikal
-Miang seluruh badan
-Murung perasaan terasa hendak mati dalam keadaan terdekat
-Suka melampau pada orang yang baru dikenali
-Sikap berubah mendadak
-Gagal melakukan hubungan kelamin suami isteri
-Kerap bertengkar suami isteri hal remeh temeh
-Berdebar-debar teruk bila hendak ketempat kerja

Tuesday, 14 April 2015

JOM BUANG ANGIN & DARAH KOTOR SEGARKAN BADAN..


Bila badan lesu petanda angin dan darah unsur toksin berkumpul dalam sistem badan.Rawatan bekam pula mengeluarkan angin dan darah kotor dari sistem badan ,insyaAllah dengan berkat amalan sunnah berbekam badan kembali ringan dan kita cergas semula dalam melakukan ibadah harian.

Rasulullah SAW pernah bersabda  " barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT "
Hadis riwayat Ahmad & Tabrani dari Samurah RA

Bagi kaum lelaki dan wanita yang ingin berbekam di Puncak Alam sila SMS/WASAP Utz Khairul 018-354 5152/Pn Mimi 017-684 5026

Thursday, 9 April 2015

JOM KURSUS BEKAM RUQYAH 26 APRIL 2015 AHAD INI,BANYAK YANG PERCUMA...


- Set lengkap peralatan bekam PERCUMA
- Nota bekam & ruqyah PERCUMA
- Teori & praktikal PERCUMA
- Poster bekam PERCUMA
- Minum & makanan PERCUMA
- Ijazah & talaqi ayat ruqyah pembatal sihir PERCUMA
- Ijazah amalan kerezkian PERCUMA
Lokasi di Pusat Terapi Syifa Shah Alam Ahad 9pg-1ptg mahar kursus RM290 sila SMS 017-209 2307 Utz Aswat sebarang pertanyaan/pendaftaran.

Wednesday, 8 April 2015

BADAN LESU KER..


Jom jalani rawatan urut tradisional satu badan dari pihak kami,insyaAllah badan kembali segar dan tidak lesu lagi..sendawa pun mudah,kentut pun mudah..harga urut RM50/jam.

Sila SMS Utz Khairul 018-354 5152/Pn Mimi 017-684 5026 sebelum datang,lokasi di Astana Alam Fasa 3 Puncak Alam.

Friday, 20 March 2015

JOM BELAJAR BEKAM UNTUK ATASI INFLASI...


Inflasi semakin menggila kebelakangan ini...kuasa membeli kita semakin menurun..harga barang kesemuanya naik belaka..saving pon takde..
Nak lawan inflasi yang paling penting "tambahkan pendapatan" sedia ada..Mengeluh dan merungut tidak akan menyelesaikan masalah..
Saya syorkan anda diluarsana buat home spa rawatan bekam ataupun buat khidmat bekam kerumah,insyaAllah dengan lebihan pendapatan purata RM2K sebulan,masalah kenaikan harga barang tidak lagi membebankan anda kerana anda sudahpun mengalahkan inflasi..
Sertai kursus bekam kami 12 April ini pada Ahad 9pg-1ptg di Pusat Terapi Syifa Shah Alam mahar kursus RM250 sahaja.Teori dan praktikal,alatan dan nota bekam serta sijil diberikan percuma.Sms Utz Aswad 017-209 2307 sebarang pertanyaan/pendaftaran..
Dibawah ini kami letakkan gambar salah seorang dari ratusan murid bekam kami yang berjaya memperolehi pendapatan purata RM3K sebulan sebagai JURUBEKAM SAMBILAN KERUMAH...
Anda boleh wasap beliau Sahira 019-451 2568 untuk berkongsi strategi rawatan bekam kerumah..


Wednesday, 25 February 2015

KURSUS BEKAM & RUQYAH RM250 ( AHAD 12 April 2015)


- 9pg-1ptg di Pusat Terapi Syifa Sect 7 Shah Alam
- Teori & praktikal bekam dan ruqyah merawat sihir
- Talaqi ayat ruqyah dan pengijazahan
- Barang-barang bekam dan sijil diberikan
- Boleh jana pendapatan RM2K sebulan secara sambilan dirumah dengan merawat sihir dan membekam pelanggan
Sila SMS/WASAP Utz Aswat 017-209 2307 untuk pendaftaran/pertanyaan,.

Wednesday, 11 February 2015

JOM RAWAT GOUT..



Gout adalah penyakit yang menyerang sendi jari ibu kaki dan sekitar buku lali kaki,serangan ini berpunca daripada kuantiti uric acid yang tinggi pada anggota kawasan tersebut.

Rawatan yang disyorkan ialah..

-Berbekam 15 hari sekali pada tempat yang sakit
-Rendam kaki dengan 3 sudu garam bukit sejam sehari
-Makan 2 sudu cuka delima setiap pagi istiqomah

Bagi kaum lelaki/wanita yang ingin berbekam sila SMS/WASAP Pn Mimi 017-684 5026

Saturday, 7 February 2015

KAEDAH BEKAM BANTU MENCAIRKAN DARAH


Bagi kaum lelaki/wanita yang istiqomah berbekam setiap bulan insyaAllah unsur darah anda akan cair,secara tak langsung jantung bekerja dengan efisiyen untuk mengepam darah keseluruh pembuluh darah tubuh badan.Jika unsur darah agak pekat,organ jantung akan terbeban dalam proses pengepaman darah sekaligus membuatkan organ jantung berkerja keras lebih dari biasa dan lama-kelamaan ada sedikit risiko serangan jantung.

Bagi kaum lelaki/wanita yang ingin berbekam di Puncak Alam sila SMS/WASAP Pn Mimi 017-684 5026

Saturday, 31 January 2015

KHIDMAT URUT SATU BADAN LELAKI RM50/JAM DI MERU




Khasiat urut satu badan..
- Melancarkan sistem aliran darah badan
- Melancarkan sistem saraf badan
- Membuang angin badan
- Menghilangkan kelesuan
- Melawaskan kencing
- Menyegarkan badan
- Tidur nyenyak
Bagi kaum lelaki yang inginkan khidmat urut satu badan sila SMS/WASAP Utz Adi 019-578 1099 bertempat di Pusat Terapi Syifa Meru,khidmat outcall turut juga disediakan.

Wednesday, 7 January 2015

CAMPURAN MINYAK URUT YANG IDEAL


Campuran minyak urut yang ideal bagi urutan satu badan supaya angin keluar maksimum dari badan,anda disyorkan menggunakan baby oil + losyen halia,insyAllah badan terasa warming dan segar.

Bagi kaun wanita yang ingin rawatan urut satu badan di Puncak Alam sila SMS/WASAP Pn Mimi 017-684 5026

Tuesday, 6 January 2015

PENYAKIT ECZEMA SYOR BERBEKAM



Bagi mereka yang mengalami penyakit kulit ECZEMA,anda disyorkan berbekam,kerana penyakit kulit sebegini petanda sistem darah anda tidak bersih dan imun sistem menurun.Selain berbekam kaedah lain untuk membersihkan sistem darah adalah dengan mengambil 2biji kapsul habatus sawda selama 3 bulan.Kesimpulannya untuk merawat ECZEMA dengan intensif,pesakit kena istiqomah berbekam dan mengambil habatus sawda selama 3 bulan yer barulah sistem imun badan baru boleh menentang kuman penyakit tersebut.

Rasulullah SAW pernah bersabda "barang siapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWTHadis riwayat Ahmad & Tabrani dari Samurah RA

Thursday, 25 December 2014

KHASIAT URUTAN TRADISIONAL SATU BADAN RM50/JAM


- Melancarkan sistem saraf badan
- Melancarkan sistem aliran darah badan
- Menyegarkan tubuh badan
- Merawat stress
- Menghilangkan kelesuan

Bagi kaum wanita yang ingin berurut satu badan di Puncak Alam sila WASAP/SMS Pn Mimi 017-684 5026

Tuesday, 23 December 2014

KENAKAN CAJ BEKAM MINIMUM INSYAALLAH BERKAT


Harga caj bekam minimum per cup di Malaysia ini secara purata ialah RM5,harga ini amat-amat lah disenangi oleh para pelanggan dan juga tidak membebankan kos pengendalian jurubekam.

Janganlah hanya mengejar keuntungan yang sementara jurubekam kenakan harga caj melebihi RM5/cup, seperti yang saya katakan dahulu jika rawatan bekam terlalu komersil pasti banyak masalah pada jurubekam akan berlaku seperti hilang keberkatan rezeki,serangan sihir dan sebagainya.Memadailah untung yang sedikit tapi ramai pelanggan yang istiqomah datang berbekam.

Sila SMS/WASAP Pn Mimi 017-684 5026 bagi mereka yang ingin berbekam di sekitar Puncak Alam

Tuesday, 9 December 2014

ADAKAH ANDA SERING MENGANTUK ?





Jika anda kerap mengalami simptom kerap mengantuk dan kelesuan,petanda anda mengalami simptom angin dan darah toksin yang tinggi dalam sistem badan.Untuk menangani masalah tersebut anda disyorkan menjalani rawatan urut tradisional dan bekam sunnah dimana angin dan darah toksin dapat dikeluarkan dari sistem badan dan secara tak langsung membuatkan tubuh ringan dan segar seperti biasa.

Thursday, 20 November 2014

KURSUS ASAS BEKAM SUNNAH & RUQYAH RM250 AHAD 14 DEC 2014




-Mula 9pg-1ptg bertempat di Pusat Terapi Syifa Shah Alam
-Teori dan praktikal
-Talaqi & pengijazahan ayat ruqyah
-Pendedahan tentang titik asas bekam thibbun nabawi,titik bekam sihir dan juga titik 93 penyakit klinikal
-Barang-barang bekam serta sijil disediakan percuma
-Mahar kursus RM250 sahaja,bayar semasa datang
-Mampu menyebarkan dakwah bekam sunnah nabi pada keluarga dan masyarakat
-Dapat menambah pendapatan sampingan sehingga RM2K sebulan
-Pertanyaan/pendaftaran sila SMS Utz Aswat 017-209 2307





Ibnu Abbas pernah berkata, Nabi Muhammad SAW bersabda, "Orang yang paling baik adalah seorang tukang bekam,kerana ia mengeluarkan darah,meringankan otot kaku dan mempertajamkan pandangan mata orang yang dibekamnya"

Dalam Sahih Bukhari dan Muslim diriwayatkan daripada Thawus, daripada Ibnu Abbas bahawa Rasulullah SAW pernah berbekam dan memberi upah kepada tukang bekamnya.

Thursday, 13 November 2014

JANGAN ANGGAP BEKAM SEBAGAI BISNES


Adalah salah satu kesalahan teknikal menganggap bekam satu perniagaan.Bekam adalah satu khidmat masyarakat bagi memperkenalkan perubatan sunnah nabi untuk menyelesaikan 1001 penyakit umat islam.Dah nama khidmat masyarakat jadi harga pun perlu berpatutan ler jangan letak harga cekik darah sehingga RM10-RM15 per CUP.Letaklah harga minimum seperti RM5/cup insyaAllah pelanggan pun istiqomah berbekam sebulan sekali dan keberkatan kita memberi perkhidmatan pun diredhai Allah SWT juga.

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

Wednesday, 12 November 2014

GURAH RESDUNG SUNNAH NABI


Bagi mereka yang mengalami masalah resdung bersin pagi,migrain,asma dan hidung kerap tersumbat,anda disyorkan menjalani rawatan gurah resdung,dimana rawatan ini berfungsi menarik lendiran kotor/mukus yang ada bakteria keluar melalui rongga hidung dan mulut.

Rawatan ini adalah perubatan sunnah Rasulullah SAW dimana beliau pernah melakukan rawatan ini 1400 tahun dahulu.

Bagi kaum wanita yang ingin mendapatkan rawatan ini sila SMS Mimi 017-684 5026

JOM URUT BADAN RAWAT KELESUAN BADAN


Bagi kaum wanita yang mengalami kelesuan badan,anda disyorkkan berurut untuk melancarkan semula pengaliran darah badan,membuang angin-angin badan serta melancarkan sistem saraf badan.

Sila SMS Mimi 017-684 5026 untuk temujanji,kos urutan satu badan hanya RM50/jam.

Tuesday, 11 November 2014

MINGGU BERBEKAM KEMBALI LAGI


Minggu ini bulan mengambang penuh dimana jika berbekam darah toksin akan keluar dengan maksimum kerana darah bergejolak kuat ketika bulan penuh berbanding waktu lain.Marilah kita sama-sama berbekam bagi mengamalkan sunnah perubatan Rasulullah SAW.Tarikh sunnah untuk bulan ini ialah 17,19 dan 21hb Muharam.

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

Thursday, 6 November 2014

RAMAI PESAKIT ANGIN AHMAR SEMBUH SETELAH BERBEKAM


Titik bekam yang sesuai bagi merawat pesakit angin ahmar ialah titik kepala dan kawasan badan yang lemah saraf,insyaAllah jika pesakit berbekam 10 hari sekali selama 3x sesi,pesakit akan meraih kesembuhan 60-70% dariNya.Herba yang sesuai bagi pesakit angin ahmar ialah makan sebiji pagi dan petang kapsul habatus sawda yang bertujuan merangsang semula saraf dan melancarkan semula peredaran darah yang terganggu.

Tuesday, 4 November 2014

KESAN POSITIF PADA INDIVIDU YANG ISTIQOMAH BERBEKAM


-Badan fizikal menjadi kuat
-Stamina meningkat
-Sistem imun meningkat
-Tidak lesu
-Badan sentiasa cergas
-Menjadi seorang yang aktif
-Badan kurang penyakit
-Jarang-jarang demam/selsema
-Tidur nyenyak
-Selera makan bertambah
-Mudah segala urusan
-Murah rezeki
-Wajah berseri
-Pahala amalan sunnah meningkat

 Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A)

Monday, 3 November 2014

ANDA TAK BOLEH MAKAN SEAFOOD ?




Bagi sesetengah individu mereka mengalami masalah gatal kulit apabila memakan sebarang makanan laut.Ini berpunca dari darah toksin yang tinggi dibawah epidermis kulit mereka sekaligus merosakkan sistem imun sehingga pada satu tahap makanan yang berkhasiat seperti seafood mendatangkan mudarat pada sistem tubuh mereka.

Untuk memperbetulkan sistem imun bagi membolehkan kita makan makanan laut tanpa kesan gatal,anda disyorkan istiqomah berbekam setiap bulan serta mengambil 2 sudu madu setiap pagi sejam sebelum sarapan.


Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A)

Wednesday, 29 October 2014

RAWAT PENYAKIT 3 SERANGKAI DENGAN BERBEKAM


Penyakit 3 serangkai adalah penyakit sinonim yang dihadapi oleh kebanyakan masyarakat melayu,penyakit 3 serangkai yang popular ialah kencing manis,darah tinggi dan jantung.Punca penyakit 3 serangkai terjadi adalah berpunca dari amalan pemakan yang tidak sihat,tidak bersenam dan juga tidak mengendahkan sebarang rawatan sunnah warisan Rasulullah SAW.

Rawatan yang paling efektif untuk merawat penyakit 3 serangkai ialah kaedah rawatan sunnah nabi seperti terapi bekam dan juga terapi habatus sawda,kunci rawatan sunnah ini bagi meraih kesembuhan yang maksimum adalah istiqomah/konsisten.

Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT" (Riwayat Ahmad dan Tabrani dari Samurah R.A)

TEKNIK URUTAN SATU BADAN


Teknik urutan satu badan terbahagi kepada 3 iaitu...

- Kaedah meniarap 40min

-Telentang 10min

-Duduk melunjur 10min

Semua sekali masa yang diambil selama 1 jam.

Bagi kaum wanita yang ingin berurut satu badan di sect 7 Shah Alam,sila SMS Mimi 017-684 5026 untuk temujanji.

Monday, 27 October 2014

PUNCA BADAN LESU



-Tidur tak mencukupi

-Kandungan unsur toksin tinggi dalam darah

-Kerja berat

-Stress kerja dipejabat

-Waktu kerja yang panjang

-Minum air gas/makan pulut

-Makan tidak ikut masa

Bagi kaum wanita yang kelesuan badan,anda disyorkan berurut satu badan,sila temujanji dengan  Mimi 017-684 5026 RM50/jam.